poniedziałek, 21 stycznia 2013

Watson romantycznie

Ten moment musiał nadejść - nie byłabym sobą, gdybym Watsonowego Alibi nie nakleiła na jakieś drewienko, w końcu jestem "dekupażystką" :) A do tego te motywy - stworzone do niciarek i pojemników na wszelkie drobiazgi do szycia. Powstała więc komódka - vintage, nieco romantyczna, róże dodały jej buduarowej kobiecości.





A z wszelkich resztek pozbieranych na stole szybciutko taki jeszcze kalendarz :)



pozdrawiam wszystkich serdecznie w nadziei, że Was troszkę zainspirowałam :)
konstancja8 z RETRO DROBAIZGÓW.

21 komentarzy:

  1. Moje kochane szarości... :) Boska po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komódka - prawdziwy Majstersztyk!!! Mieć taką w domu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna komódka! Watson absolutnie się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita jest!!!! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, no słów mi brak. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju! Cudne to, po prostu CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Komódka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała. Jeszcze trochę i pochwale się co mi udało się stworzyć z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające prace ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna komódka:)

    http://www.invitoarte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń