środa, 13 kwietnia 2016

Kopertówka krok po kroku


Kopretówka to bardzo wdzięczna orma kartki, szczególnie jezeli chcemy podarować prezent w postaci gotówki, biletu czy bony na zakupy, Moja jest bardzo ozdobna, gdyż roboiona byla z przezbaczeniem na ślub. Z idealnego na ślybne okazje papieru


Przygotowałam dla Was mini kurs krok po proku na zrobienie takiej kopertówki..
1. Zaczynamy od przycięcia kwadratowego kawałka papieru; mój byl 30,5x30,5cm, czyli wykorzystałam cała kartke papieru; następnie złożyłam arkusz na pół po przekątnej.
2.. Na przekątnej wyznaczonej przez linię zagięcia zaznaczyłam srodek przy pomocy linijki; zagięłam do srodka dwa przeciwlegle rogi tak jak to pokazuje zdjęcie nr 2.



3. Teraz należy złozyć całość wzdłóż zagięcia zrobionego na początku - wygląda to tak jak na zdjeciu nr 3.
4. Kopertówka jest niemal gotowa - należy ją tylko ozdobić zgodnie ze swoimi upodobaniami :)

Aby miala zamknięcie mozna na dole dokleić jej tasiemki, Ja wykorzystalam małe magnesiki. Jeden ukryłam pod dekoracją kwiatową, drugi można ukryć w warstwach papieru stanowiących "plecy" koperty - u mnie z zdjęciu jest widoczny, aby pokazać Wam gdzie jest umieszczony.





mam nadzieję, że mój mini kursik jest dla Was czytelny?
pozdrawiam serdecznie - Mirella z RETRO DROBIAZGÓW



2 komentarze:

  1. Świetny, czytelny kursik. A możesz powiedzieć, gdzie kupiłaś magnesik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy mnie Ula nie przepędzi ... ;) ale magnesiki można kupić w ielu sklepach scrapowych, moje pochodzą z mojego - zielonekoty.pl

      Usuń