niedziela, 6 marca 2016

Wielkanoc - koszyczek krok po kroku.

Czas na wielkanocne przygotowania :)
A najważniejsze wielkanocne akcesorium to oczywiście - koszyczek. 


Chciałabym pokazać Wam bardzo prosty sposób na zrobienie koszyczka z papieru. Mój jest malutki - pomieści jedną pisankę. Przyda sie też zapewne do podarowania dziecom czekoladowych jajek czy zajączków. Ale możecie zrobić wiekszy. Koszyczek zrobiony z papieru 30x30cm jest już naprawdę spory. 

Aby zrobić taki koszyczek musicie przygotować KWADRATOWY arkusz papieru. Mój miał boki 21x21cm. 
1. Przy pomocy tablicy do bigowania podzieliłam go wzdłóż każdego z boków na trzy równe częsci (możecie oczywiście użyć do tego linijki i ołówka, jezeli nie macie tablicy). Tym sposobem arkusz został podzielony na 9 pól.


2. Podzielony na 9 pól arkusz ponacinałam wzdłuż niektórych linii zgodnie z pierwszym zdjęciem.
3. Następnie "narożne" kwadraty podzielilam znowu na pół i zrobiłam rozcięcia.
4. Teraz wystarczyło już tylko posklejać koszyczek tak jak na zdjęciu (zbieramy końce pasków na srodku kazdego z boków).


Ozdobiłam go koronką i wykończyłam uczwytem zrobionym z paska papieru .


Do zrobienia koszyczka użyłam papieru 

Do kartki wykorzystalam resztkę tego samego arkusza oraz dodatkowo

Pozdrawiam


6 komentarzy: