poniedziałek, 5 października 2015

A time for magic



Witajcie!

Dzisiaj pokażę wam teczkę skrzydłową. Nie taką zwykłą,z twardej i sztywnej tektury, a z papieru UHK Gallery.
Zamyka się na sznurek i można w niej przechowywać naprzyklad kartki od bliskich lub listę zyczeń świątecznych, zamieszczyć karteczki project life, notatki, planner, itp.





Teczka wykonana jest z papieru Wood z kolekcji LOFT Christmas. Od wewnątrz wspaniały wzór drzew, na zewnątrz drewno szare. Uwielbiam ten papier! Wy także?
Po otworzeniu teczki można zobaczyć kalendarz na rok 2016, który składa się z 12 tekturowych prostokątow z miesiącami.






Oczka z wewnętrznej strony przykryłam paskiem papieru.



Z tyłu wygląda teczka tak. Lubie używać reklamnych paseczków UHK Gallery. 
Obrazek wydrukowany na tym samym papierze, dopasowany do wzoru i naklejony.



Karteczkę szyłam ręcznie, sprawiało mi to frajde, odpoczełam i poczułam tak troszkę magii Świąt.




W pracy tnę te oto papiery UHK Gallery:









1 komentarz: