niedziela, 17 sierpnia 2014

Ze skrawków papieru...

Czy też tak macie czasami, że brakuje wam kwiatków w odpowiednim kolorze? Zawsze mam na blacie dużo kwiatków, ale akurat żaden z nich nie pasuje mi do projektu. W takim przypadku produkuję własne kwiaty z kolekcji, z której akurat tworze. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak od pewnego producenta, ale to pomyłka. Przygotowałam sobie dzisiaj kwiatki z kolekcji Pastel. 6 papierow, czyli 12 kolorow. Mmmmm... pastelowe szaleństwo! I wystarczy tylko wyciąć 6 kwiatków w 3 rozmiarach, pochlapać woda, zgniecić, wysuszyć, poroztwierać i mozna skleić od największego po najmnięjszy. Zwykle krawędzie kwiatów tuszuję, ale tym razem tego nie robiłam, bialy środek papieru świetnie się sprawdza.



Można ich zamieszczyć naprzykład na takim pudełku oklejonym papierami z tej samej kolekcji:





Żeby nie było tylko prostych kolorów, wzorki również ładnie wyglądają. Co sądzicie o kwiatkach z kolekcji Naval Treaty? Można zrobić ich w jasnych i ciemnych odcieniach – jak kto lubi. Dla zmiany do środku nakleiłam turkusowe koraliki.



Użyłam:

kolekcję Pastel
kolekcję Naval Treaty

Miłego dnia wszystkim!


15 komentarzy:

  1. są piękne, żałuję, że mi zawsze brakuje czasu na kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczme te Twoje kwiatuszki Janeczko,a jakiego wykrojnika użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę są ładne, ale ja dalej nie wiem jak je zrobić:) Może jakaś informacja na temat wykrojnika?;D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kolekcja kwiatów! Pięknie wyglądają u Ciebie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, uzylam wykrojnik Floral Flourishes producenta Joy! crafts, ale spokojnie mozecie wyciac kwiatki i recznie. W jakichkolwiek ksztaltach (nawet nie prawidlowych) sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! No i idelanie pasują do prac :)

    OdpowiedzUsuń