wtorek, 12 sierpnia 2014

Wyjątkowo

Dziś nie będzie niepowtarzalnych kartek, lub innych tworów mojej produkcji. Zamiast tego relacja z wyjątkowego wydarzenia jakim były przeprowadzone przez Groszka w dniu 1 sierpnia br. warsztaty pt. Mini album harmonijkowy. Gdzie? Nie była to Warszawa, Wrocław, Poznań- żadne z wielkich miast, gdzie frekwencja warsztatowa jest zapewniona. To w naszych małych Szamotułach nie dość, że już mieszka kilkanaście bardzo zdolnych scraperek to przybywa nowych i na warsztatach z Lindą miałam okazję poznać kolejne sympatyczne dziewczyny o zdolnych łapkach! Gościliśmy w Szamotułach także kilka osób z Poznania- dziewczyny zapewniały, że bardzo się im u nas podoba i chętnie wrócą :)
 A już niedługo- 31 sierpnia będzie okazja ;)

Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia fotorelacji.
Albumy w całości powstały na UHK-owych papierach, prawie w 100% na 

Groszkowa oczywiście w groszkowej sukience ;)




















 Dodam jeszcze, że spotkanie w Cafe Marzenie umiliło nam zaserwowane przez lokal pyszne wielkie ciacho i lemoniada własnej produkcji- mniam!

I ja tam byłam, świetnie się bawiłam, 
oczywiście dla Was zdjęcia zrobiłam :) 






2 komentarze:

  1. Super. Podobają mi się te niebieskie napisy na żółtym tle. Pochodzą z jakiejś kolekcji papieru czy są przez Was robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy to także jeden z arkuszy z kolekcji Naval Treaty:
      http://uhkgallery.com/index.php?p490,naval-treaty-morskie-opowiesci

      Usuń