środa, 12 lutego 2014

Zakochany layout

Witajcie serdecznie,

Dzisiaj zapraszam was do krainy, w ktorej nie ma zadnych regul. To kraina milosci w postaci layoutu, który stworzylam z Holmesowej kolekcji. Lubie laczyc duzo elementow do formatu 12x12 i tak przechowywac wspomnienia.
Posty bede sie starala pisac po polski (hahaha), ale mam slowacka klawiature, wiec mam nadzieje, ze zrozumiecie, co chcialam napisac i czasami usmiechniecie sie nad moja gramatyka. Mówi sie, ze usmiech leczy.

Tutaj moja wersja zakochanego Holmesa w premierze




W projekcie uzylam materialów UHK:




i reszta elementów na moim blogu.
Zycze wszystkim milego dnia!



7 komentarzy:

  1. Piękna praca,kolory aż oczy rwą

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, masz swój własny świetny styl, bardzo chętnie będę podpatrywać co się dzieje na Twoich pracach, bo sama dopiero się w LO rozkręcam. Po polsku piszesz bardzo dobrze, mnie często zdarzają się błędy, których oczywiście bardzo się potem wstydzę, ale Tobie wybaczymy wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skomponowany layout :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the style can't wait to see more :)

    OdpowiedzUsuń