wtorek, 11 lutego 2014

Torebka

Witajcie w nowym sezonie :)
Mam ogromną przyjemność i jeszcze większą tremę zadebiutować dziś na łamach tego bloga. Przez ostatnie lata było on mnie jednym z najważniejszych miejsc w sieci. 
Zespół tworzących dla UHK Gallery osób to były najbardziej podziwiane i utalentowane scraperki, a teraz i ja tutaj...
WOW!!!
Marzenia się spełniają :)


Nie przedłużając- przejdę do konkretów:
Mam dziś dla Was najbardziej kobiecy gadżet - torebkę, 
UHK-owe papiery są idealne do takich przestrzennych projektów, 
na moim blogu znajdziecie uzasadnienie i tutorial ;)
To nie pierwsza i nie ostatnia "uszyta" w Niepowtarzalnej Pracowni, ale na dziś wybrałam wersję w cudownym odcieniu pomiędzy pomarańczem a różem 
- z kolekcji Tropical Fruits.







Milena- Niepowtarzalna Kartka

20 komentarzy:

  1. Przecudny i pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna alternatywa dla exploding box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joyanna, mam w zanadrzu jeszcze lepszą alternatywę dla EXboxa... jeszcze prostszą :) jak robię zdjęcia to przygotuję post :)

      Usuń
  3. Genialna! Ale mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka jest boska i ten kolor- cudo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka! Precyzyjna praca! Niecierpliwie bede czekala na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe komentarze, ogromnie cieszę się, że torebka przypadła Wam do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Ale cudo!!!! Szacuneczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaa, padłam i po prostu zbieram zęby z zaślinionej klawiatury :D Miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśna torebeczka... Jak nic trzeba spróbować zrobić samemu. Gratuluję tak słodkiego debiutu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cool handbag and even cooler idea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbowałam, faktycznie proste tylko trzeba dokładnie mierzyć, by dobrze się dopasowały kąty. Jak na początek nieporadnie. Wyszło mi. Dziękuję za naprawdę inspirujący tutorial :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń