poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Album jak zaczarowany


Witajcie :)
Jak tam wakacje?
Mam nadzieję, że wszyscy wypoczywają i zbierają  - wraz z muszelkami - wenę w buteleczki na jesienno-zimowe nocne scrapowe nasiadówki :)

Dziś chciałam Wam pokazać pracę, która wprawdzie powstała dłuższy czas temu, ale warto ją odświeżyć, bo jeśli ktoś nie zdąrzył zobaczyć, to szkoda by było.
Jest to mini album wykonany przez Agnieszkę z bloga Meresanth Krafts
na bazie kolekcji My Dear Watson.

Świetną formą prezentacji albumu jest w tym wypadku film, który doskonale pokazuje wszystkie smaczki, zakamarki, dodatki - czyli to, co nas w scrapbookingu chyba najbardziej pociąga :)

Zatem miłego oglądania, a Agnieszcze bardzo dziękujemy!!!!!




8 komentarzy:

  1. To ja bardzo dziękuję za możliwość zagoszczenia pośród tylu pięknych inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDO!!! Mogłabym oglądać w nieskończoność.. ;) piękny album

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna forma albumu. Jakby tak Agnieszka mogła nam pokazać, krok po kroku, jego wykonanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam z wrażenia! Jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Супер-интересные идеи и альбом!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że album się podoba. :) Jak się dorobię lepszego sprzętu audio-video, a mam nadzieję, że to będzie niedługo, to obiecuję video tutorial. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest mega arcydziełem, samo skonstruowanie bazy to wyczyn, a ozdobienie mistrzostwo - cudny

    OdpowiedzUsuń