środa, 2 stycznia 2013

My Dear Watson - CANDY :)

                            Z największą przyjemnością przedstawiam Wam naszą najnowszą kolekcję 
                                       autorstwa Zussski, z literacko-duchowym wkładem Cynki:)




Matką chrzestną kolekcji jest Guriana, która dokładnie rok temu zasiała pierwsze ziarenko :)

Jest to też kolekcja eksperymentalna, ponieważ wydrukowaliśmy ją dwustronnie, na grubym papierze 250g.
Mam nadzieję, że ucieszy to fanki grubych papierów, ale i nie zniechęci fanek papierów jednostronnych - papiery jednostronne nadal będziemy drukować.

W związku z większą gramaturą oraz drukiem obustronnym papiery będą nieco droższe:
2,50 za sztukę, 14 zł za zestaw 6 sztuk.

A oto My Dear Watson w przybliżeniu:





I paseczki:













Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Papiery zagoszczą na sklepowych półkach na dniach,ale wysyłkę paczek rozpoczniemy dopiero od poniedziałku
 - PRZYPOMINAMY, ŻE DO KOŃCA TYGODNIA TRWA PRZERWA INWENTARYZACYJNA!!!

A póki co mamy dla Was 2 ekspresssowe candy :)
- jedno tu,
- drugie u Zussski,

Zasady takie jak zawsze, informację o Candy udostępniamy na swoich blogach albo na FB
Candy kończy się w piątek o północy
Wyniki niedługo potem.

ZAPRASZAMY :D


81 komentarzy:

  1. A jednak...Wiedziałam, że szybko wydam swoje pieniądze:)))Styl i kolory- moje!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo cudo!już widzę swoj nieozdobiony kalendarz tymi papierkami upiększony

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! nie wiem jak z gramaturą - trzeba by pomacać, ale projekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeny, z podziwu wyjść nie mogę! I nici z mojego postanowienia noworocznego ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne papiery :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo ciekawa kolekcja :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja, papiery z napisami kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam! to chyba wasza najpiękniejsza kolekcja, a niełatwo jest przebić 'silent night'! mam nadzieję, że grube, dwustronne papiery dalej będą się tak fajnie gnieść i strzępić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA!!! MUSZĘ JE MIEĆ!!! KONIECZNIE!!! CUDNE są!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mnie zadziwiacie! Nie widząc nowej kolekcji na oczy, kocham ją całym sercem! <3 ..a miałam zacząć oszczędzać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Papiery są fajne, ale najbardziej cieszy mnie to, że coraz więcej pojawia się papierów z polskimi napisami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram kolezankę lin_ka1 - w końcu Polacy nie gęsi i swój język mają! Nie dajmy zwariować sie angielszczyźnie i twórzmy pracę z polskimi napisami. A kolekcja kolorystycznie jest genialna - będzie jak znalazł do prac w stylu vintage.

    OdpowiedzUsuń
  13. Очень интересная бумага! И отлично, что она плотная и двусторонняя!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kolekcja ! I duży plus za polskie napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super papiery...i ten polski język ...rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała, idealna do wszystkiego! Udostępniłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż by się je chciało od razu mieć! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory i tematyka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo *.* Stworzone chyba z myślą o mnie :D
    Pozdrawiam serdecznie i ślę życzenia wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne papiery, świetny pomysł na papier z napisami :)
    ustawię sie w kolejce chociaz moje szczęście pozostawia wiele do życzenia :) chyba, że cos się zmieniło w tym roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matulu!!!! jaki czad!!! cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej kolekcji jak chyba żadnej innej pragnę bardzo całym sercem swoim...
    I wielki ból w obecnej chwili czuję, gdyż kasa u mnie pusta a pewnie do 15tego tego cuda w sklepie nie będzie:(
    Marzę, marzę o niej...
    Marzę o jej wygraniu (na dobry początek) :)
    kolekcja obłędna i te napisy w polskim języku.... ech, zakochałam sie w niej
    Mężu mój osobisty, bądź zazdrosny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudna kolekcja!!! Po prostu nie mogę się napatrzeć, prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!!!!!! CUDNE!!!!! Nie będę tu robić większego tłoku bo i tak nie wygram, poczekam aż będzie na półkach ale na FB i tak udostępnię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są piękne już jestem ich fanką :)Dziewczyny gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwustronne papierki... Oj, będzie kłopot, którą stronę wybrać ;)
    Fantastyczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetne! Sądzę, że eksperyment udany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne - cieszę się , że są dwustronne ...

    OdpowiedzUsuń
  29. łały - jakby to powiedział mój duźyyyyy syn :D
    Super kolekcja, super grubość, super dwustronność :D
    Już uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nareszcie papiery dwustronne...jupi:)Są przecudne...

    OdpowiedzUsuń
  31. ale sliczna kolekcja!! gratuluje :D i wiele weny tworczej zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już mi się ten zestaw podoba i pewnie (jak każde papiery) poleży trochę, zanim je potnę :) Informacja na pasku bocznym http://handmejkialuny.blogspot.com/ . Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  33. Zauroczona jestem ! Super papiery, już widzę ich świetlaną przyszłość w moich wytworkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kolekcja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow kolekcja zapowiada się fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne papiery.Gratuluję kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z miłą chęcią zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiekna kolekcja, przykuwa wzrok i jest taka, jakie lubie, tak trochę w klimacie vintage (widać, że Cynka popisała się talentem, ale również nie brak tutaj uniwersalności i kreatywności, której na pewno nie brakuje obu autorkom tej cudownej kolekcji! Przepiękności!!!!!!!!!!!

    Info o candy u mnie na pasku bocznym www.goga91.blogspot.com (Na fb też udostepnione)

    Goga

    OdpowiedzUsuń
  39. no co ja mogę napisać, oprócz tego, że macie najgenialniejsze papiery na całym świecie? chyba nic. obawiam się, że z moim szczęściem ich nie wygram, ale może to i lepiej, bo przecież wiadomo, że bym ich nigdy w życiu nie pocięła, tylko je oglądała, tuliła i głaskała, aż by im farba zeszła :) pozdrawiam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję najnowszego "dziecka" ;) Wygląda baardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  41. brawo dla autora, wspaniała kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale kolekcja! Już bym coś pokleiła!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała kolekcja. Gratulacje dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne papiery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne! Ja bardzo się cieszę w większej gramatury :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ależ przecie to dla mnie stworzone!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super papiery! ogromna pokusa :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. jA TAK BARDZO PROSZĘ ONE TAK NA MNIE PATRZĄ .

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne te nowe papiery. Szczególnie podoba mi się ten z tagami.

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj chciałabym,chciałaaaaaa. Cudna kolekcja i nareszcie z polskimi napisami !!!!!! Oj podoba się bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka wspaniała wiadomość na rozpoczęcie nowego roku!!! Kolejne cudowne papiery :-) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne ! Już mi świtają pomysły skrapkowe jak je widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisanne Balsam Tree Anka Alexa!!!! juz udostepnione:)

    OdpowiedzUsuń
  54. rzutem na taśmę :) teraz tylko czekać i marzyć

    OdpowiedzUsuń
  55. Są absolutnie fantastyczne :) Zwłaszcza, że właśnie zaczytuję inspirujące dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy one jeszcze kiedyś powrócą? :(

    OdpowiedzUsuń