niedziela, 3 czerwca 2012

Kawka - wyniki

Czas na podsumowanie naszego ostatniego, kawowego wyzwania. Zapraszamy do pobrania naszego banerka 4 utalentowane Panie, których prace najbardziej nam się spodobały :)




Вот работа, которая нам понравилась больше всего. Мы приглашаем авторов скачать наш баннер :)

These are projects which we liked a lot :) Top4 banner can be download and published by those 4 projects' authors :)

Krystynas:

PasjeRenaty:

Młoda Kobieta:



Wia:

A nasza nagroda, czyli zestaw papierów Azurro...


...trafia do autorki pracy z numerem...


...12 czyli Sabka!


Serdecznie gratuluję i pozdrawiam wszystkie uczestniczki  :)


Премия пойдет на № 12 - Sabka!

Поздравляем всех дам :) приветствую и призываю вас продолжать попробовать свои силы в других играх :)

And our prize goes to number 12 - Sabka !

 Congratulations to all the ladies :)

8 komentarzy:

  1. O rany, wreszcie się udało!! :)))) Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :D To był mój cel na ten rok, znaleźć się wśród wyróżnionych w jakimś Waszym wyzwaniu :D :D Gratuluję pozostałym wyróżnionym, piękne prace! :*

    ps. a gdzie bannerek, bo nie widzę? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyróżnione prace są świetne!Jak to się stało, że przegapiłyśmy tak fantastyczny temat?:( No nic - pocieszymy się filiżanką aromatycznej kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym wyróżnionym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie:) bardzo się cieszę:) gratuluję pozostałym i Sabce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również serdecznie dziękuję za wyróżnienie, gratulacje dla pozostałych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero co wróciłam z weekendu spedzonego poza domem i bez dostepu do internetu a tu taka niespodzianka! Bardzo dziekuję, los jest dla mnie niezwykle łaskawy! Ale nie wiem co mam zrobić aby tę nagrode otrzymać, czy możecie mi o tym napisac na sabkak@wp.pl ? Bardzo proszę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi weekend minął a ja dalej nie mam odpowiedzi... hej dziewczyny napiszcie jak mam odebrać wylosowaną nagrodę. Do kogo przesłać adres?

    OdpowiedzUsuń