czwartek, 19 kwietnia 2012

W bieli

Maj zbliża się wielkimi krokami... Dla jednych oznacza matury, a dla innych... sakrament Pierwszej Komunii Świętej.

Jakikolwiek nie byłby nasz stosunek do wiary, nie da się ukryć, że jest ona częścią naszej narodowej tradycji, a widok maluchów w bieli zdążających do kościoła wpisał się w wiosenny krajobraz jak wracające bociany i kwitnące jabłonie. Dlatego więc tematem naszego kolejnego wyzwania jest Pierwsza Komunia właśnie.

Spójrzcie, jak z tematem poradził sobie nasz zespół, a potem koniecznie podzielcie się i swoimi pracami (jak zawsze - zgłaszamy je pod postem) do 27 kwietnia.
A wśród uczestników wyzwania rozlosujemy oczywiście mały upominek - tym razem będzie to zestaw papierów UHK Gallery Sklepy Cynamonowe Brown Sugar.



A to już prace naszego zespołu:

Cynka:






Encza:


Mimowolnie Zauroczona:



Rudlis:





Zuzanka:



konstancja8:







JagaBa:






Всем привет!
Тема нашего нового задания: Первое Причастие.
Добавляйте Ваши работы в гаджет внизу поста, Вы можете добавлять сколько угодно работ.
И у Вас будет шанс выиграть наш приз - набор бумаги  UHK Gallery Sklepy Cynamonowe Brown Sugar.
Пожалуйста, добавляйте Ваши работы до 27 апреля!
С наилучшими пожеланиями!!

Hello everybody!
Our new challenge theme is First Holy Communion. You can see details of this catholic and Polish tradition here.  And look at our team's works in this post above. You can also share your works using tool placed under this post and you can add as many projects as you want.
And you have a chance to win our prize - set of papers UHK Gallery Sklepy Cynamonowe Brown Sugar.
Be sure to add your works below until April 27th.
Best wishes!


11 komentarzy:

  1. Dziewczyny uwielbiam każdą Waszą jedną pracę!!!
    Jesteście niesamowite :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Koronkowe, subtelne, świetna inspiracja; i wyzwanie na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace...
    Mam pytanie, czy kartka na wyzwanie może być wykonana z innych materiałów czy tylko UHK.
    Czy zgłaszamy tylko jedną pracę czy można więcej.
    Szukałam tu na blogu ale nie widzę żadnych wytycznych zasad...a może ja nie widzę? Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny...wszystkie wasze kartki zapierają mi dech w piersi :D PIĘKNA jest każda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o usunięcie mojej kartki nr 14 i pozostawienie nr 17 ponieważ błędnie zalinkowałam bloga.
    Baśka

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie - moja praca nie jest z papierów UHK, bo takiej informacji nie znalazłam tutaj, ale jeśli nie spełnia wymogów, to proszę jej nie brać pod uwagę i usunąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń