wtorek, 17 kwietnia 2012

Powitajmy Zuzankę :)

Nasz Design Team nieco powiększył się ostatnimi czasy :) Nasze projektantki gościnne - konstancja8 i Mimowolnie Zauroczona zostaną z nami na dłużej, ale do UHKowego grona dołączyły jeszcze dwie nowe, przemiłe osóbki :)

Dziś poznamy bliżej Zuzankę :)



Posłuchajmy, co nam o sobie opowie, a w międzyczasie obejrzyjmy kilka jej prac :)

"Nazywam się Majka, mieszkam w okolicach Gdańska, ale kocham zarówno morze, jak i góry, zwłaszcza polskie Tatry. Moja doba – wiecznie zbyt krótka – wypełniona jest przeróżnymi zajęciami. 
Zawodowo związana jestem ze służbą zdrowia, staram się również jak najwięcej czasu spędzać z moimi dziećmi, Gosią i Stasiem. 
 
Wieczorami natomiast rzucam wszystko, parzę dobrą herbatę i siadam do scrapowania – chociaż potrafię o tej porze realizować również szalone pomysły kulinarne, jak na przykład smażenie pączków.





Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od tworzenia albumu po narodzinach mojej córeczki. 

Potem spróbowałam swoich sił w robieniu kartek i ta forma jest do tej pory jedną z moich ulubionych. 

Bardzo lubię również robić scrapy – dzięki nim przelewam swoje emocje na papier, szaleję twórczo, wykorzystuję nowe pomysły i techniki.
Podoba mi się styl vintage, dlatego nie wyobrażam sobie scrapowania bez produktów Tima Holtza czy Graphic45 (oraz Sklepów Cynamonowych UHK!). 
Poza tym od czasu do czasu lubię również eksperymentować z kolorami, dlatego moje prace są dość różnorodne. 
"

7 komentarzy:

  1. Bardzo super :)
    Witamy!!!!!!!!!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło nam Cie poznać, Zuzanko :) Piękno prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie, bardzo się cieszę, że mogłam do Was dołączyć :) A już radość z ciachania UHKowych papierów - bezcenna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Zuzanko!!!!
    Bardzo sie ciesze ,ze do nas dołączyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Jakie ładne prace!

    OdpowiedzUsuń