poniedziałek, 17 października 2011

PAPER MINT

...czyli WYZWANIE #8!
Otush. Kolor miętowy - nie mylić z seledynowym, turkusowym, pistacjowym i szmaragdowym (panowie dostają oczopląsu) - "przymierzony" podczas prób drukarskich do naszego Ogrodu Zimowego, okazał się wypadać bardzo twarzowo i naturalnie :-)

Dlatego też na półkach UHK Gallery zagości już całkiem i zupełnie i dokładnie dzisiaj limitowana kolekcja MINT WINTER GARDEN!

Nasz zespół projektantek już dostał tę kolekcję w swoje łapki i pociachał różnorodnie, o czym poniżej. Ale ale ale najpierw WYZWANIE #8! Waszym zadaniem jest stworzyć dowolną pracę (scrap, kartka, zakładka, notes, abażur, prom kosmiczny), w której wystąpi papier lub skrapowe dodatki w kolorze miętowym. Stąd odświeżający temat wyzwania:

PAPER MINT

Do celów inspiracyjnych możecie użyć poniżej przedstawionych prac naszych przezdolnych projektantek oraz mojej ;-)

JagaBa i cuuuuuuudne (jak zwykle) karteluchy!

Zussska czyli ja i mebelek

UHK + kartki + miętowy manicure cór

Gościnnie Niebieskooka i miętowa karteczka


Karteczka Jyoti


Rudlis



Agnieszka Scrappassion i foldery CD oraz Księga Gości...


...a na koniec jeszcze raz Agnieszka, ale tym razem z wybuchowym pudełeczkiem, poczynionym z błękitnego Ogrodu Zimowego, dzięki czemu możecie uchwycić różnicę w kolorystyce obu "WINTERÓW"

Teraz poczujcie miętę do naszego ósmego (już!) wyzwania i nakarmcie InLinkz'a zdjęciami!
Wśród autorów zgłoszonych prac rozlosujemy Miętową Winter Garden!
Prace można wklejać do 29-go października do godziny 23:59.






11 komentarzy:

  1. Dopytam, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam - praca ma być w kolorze miętowym czy z papieru mint winter garden?

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, jedynym wymogiem jest użycie jakiegokolwiek papieru, bądź skrapowych dodatków w kolorze miętowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są ładne a Jyoti najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam pytanie, a czy to musi być nowa praca? Mam idealnie pasującą która powstała jakieś 2 tyg temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Frogus_80,zazwyczaj w naszych wyzwaniach jest tooootalny luzik..nie naciskamy na używanie naszych papierów i dodatków dostępnych w firmowym sklepie..jednak zgłaszane prace nie mogą być publikowane wcześniej niż pojawiło się wyzwanie:)
    Co by to było gdyby każdy wyszukiwał w archiwach karteczek ,LOsików,ATCiaków..w kolorze mięty...?:P To już nie byłaby zabawa :D,a pamiętajmy,że najważniejszy cel naszych wyzwań, to właśnie fajnie się bawić!! :D

    P.S... absolutnie nie przeszkadza nam,jeśli praca będzie zgłoszona jeszcze do innych wyzwań:),bawmy sie sie wszyscy razem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy jak przy innych wyzwaniach można więcej niż jedną pracę zgłosić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Selenno,to juz zależy jakie panują zwyczaje na innych blogach :-P
    Ja pisząc "o innych" wyzwaniach miałam na myśli inne blogi ,które czasem mają podobne wytyczne w wyzwaniach :)

    Jeśli chodzi o ilość zgłaszanych prac,"u nas" jest ona dowolna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też mam pytanie - czy ten miętowy kolor ma być dominujący, czy można też zgłosić pracę, która zawiera 2-3 małe dodatki w tym kolorze? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam podlinkować wyzwania w swoim poście, ale już naprawiłam ten błąd. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic!
    greetings from Holland,
    with love,
    Ineke

    OdpowiedzUsuń