poniedziałek, 19 września 2011

WYZWANIE #6 - Trzy kwiaty w barszcz ;)

Witam Was serdecznie w kolejny wyzwaniowy poniedziałek!
To już 6 nasze wyzwanie :)
Dzisiejszy temat to:

"TRZY KWIATY W BARSZCZ"

Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy przez najbliższe dwa tygodnie (a konkretnie do 30. września) zgłosić dowolną liczbę prac za pomocą inklinza.
Jedyny wymóg,to taki, aby w pracy użyć 3 kwiatków ;) - koniecznie trzech!
Czekamy na Wasze małe dzieła :)



Wyniki losowania oraz TOP 4 ogłoszone zostaną 1. października.

A oto nasze interpretacje tematu:

JAGA







ZUSSSKA






RUDLIS






I na deser CYNKA :)




To tyle. Teraz czekamy na Was :)


24 komentarze:

  1. Fajne wyzwanie!
    Świetne prace!
    Kartki Jagi są the best!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno będzie TYLKO trzy ale postaram się ;)
    Piękne prace, kartki Cynki są wyjątkowe, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kartki są niesamowite!
    i ja spróbowałam swoich sił, mimo, że dopiero zaczęłam przygodę z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam również słodki bukiet z trzema kwiatami (jest w tym samym poście, co kartka) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie tworzę moją pracę na wyzwanie i tak mi teraz przyszło do głowy...Czy te kwiatki muszą być materiałowe/papierowe, czy mogą być wydrukowane, nastemplowane, wycięte z papieru scrapowego itd. ?? Hmm? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana...byleby były trzy:-P

    OdpowiedzUsuń
  7. na poprzednie wyzwanie się nie wyrobiłam, może teraz mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh.. Asia się postara, żeby były TYLKO trzy... :D
    Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj.. Ciężko będzie z tylko trzema kwiatkami.. no ale coś się pokombinuje ;)
    Jagowe kartki są boskie. Te chrzcielne po prostu cud!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace przepiękne - ja też ustawiłam się w kolejce - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się w kolejce - link dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne Wasze prace. Kazano mi się dopisać, więc dorzucam swoje ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra wyzwanie. Mimo, że nie było łatwo - z radością wzięłam udział :) Dziewczyny, super prace - jak zawsze podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace i chętnie wzięłam udział link pracy dodany:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. no to tym razem zdążyłam :)prace JagaBy powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję swoich sił choć wiem, że nie mam szans w takim szanownym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co się stało, ale klikając na swoje zdjęcie nie przenosi mnie na bloga http://fimohobby.blogspot.com/2011/09/byy-sobie-misie-trzy.html. Może da się to jakoś poprawić?

    OdpowiedzUsuń
  18. No to stóweczka :) Niezły zasięg mają te Wasze wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Stówka pękła... Szok :D:D:D
    Cudne prace! Oczy za uszy!

    OdpowiedzUsuń
  20. No i mamy "3 kwiatki w barszcz" i trzy piękne jedyneczki :
    111 prac zgłoszonych na wyzwanie!!Wow!..i wszystkie wspaniałe,znowu będziemy się bić(hiiihii)wybierając TOP4 :P

    OdpowiedzUsuń