wtorek, 23 sierpnia 2011

ZAPRASZAMY NA WYZWANIE # 4 !

 Jesteśmy bardzo ciekawe Waszych kolejnych pomysłów na nasze co dwutygodniowe wyzwania :)
Cieszymy się, że wciąż tak chętnie bierzecie w nich udział :)

Mam nadzieję, że dzisiejszy temat też Wam się spodoba, chociaż... oprócz wykonanej pracy należy zrobić coś jeszcze... :P


                            Mój jest ten kawałek..PAPIERU :)

Nie, nie! To nie przerobiony tytuł znanego nam wszystkim przeboju, tylko nowy temat naszego wyzwania :)

Tym razem chciałybyśmy abyście w swojej pracy wykorzystały swój ulubiony PAPIER!
Taki, do którego chętnie wracacie lub może taki, bez którego nie wyobrażacie sobie skrapowania?
Wybór należy do Was!!
Papiery UHK Gallery są oczywiście mile widziane, lecz nie są wymagane.
Za to należy krótko napisać czym kierowałyście  się przy jego wyborze :) -czy jest to ulubiony kolor, może faktura, wzór, a może jakaś historia?

  Zapraszamy do obejrzenia prac zespołu naszych projektantek, który to powiększył się dziś o jedną z
                                     projektantek gościnnych- HOGATĘ !

Oto piękna karteczka Agaty i kilka słów na temat wybranego papieru :)



 Podobają mi się różne papiery, ale chyba jednej ukochanej kolekcji nie mam.
Ale jest jeden papier, którego używam w każdej pracy - papier wizytówkowy.
Może jest banalny, nie ma wzorów, kolorów tylko kilka, ale wystarczy odrobina wyobraźni i można go zmienić w co tylko się chce. Można wytłoczyć, potuszować, postemplować itd.
Moja kartka jest właśnie ze zwykłego białego papieru wizytówkowego, wydrukowałam na nim drzewko pomarańczowe, ozdobiłam perełkami w płynie i dodałam cytat z piosenki. Myślę, że w tej formie papier wizytówkowy wygląda już mniej banalnie Smile
 
                                                                   Jaga




  Moją miłość do koloru zielonego znają już chyba wszyscy, którzy czasem zaglądają na mojego bloga :)
Kolor zielony i wszystkie jego odcienie ( np.morska zieleń ) to papiery ,które najchętniej widzę na swoim biurku ! Zakochana po uszy w kolekcjach ILSowskich (Amber,Marie Antoinette),musiałam pogodzić się z tym ,że w pewnym momencie zdobycie ich graniczyło z cudem..Poszukiwania zamienników okazało się owocne ..a moja nowa miłość to Finnengan z kolekcji Green Expectations i Casanova z kolekcji Wenecja:)
Tak,z tymi papierkami zobaczycie jeszcze wiele moich prac ! :)

Mój ulubiony papier - Brown Sugar - Coffee Toffee
Dlaczego? Bo brązowy jest :) 






Uwielbiam papiery! To (obok stempli) mój ulubiony skrapowy "gadżet". 
I nie będę nikogo oszukiwać, że tylko te uhakowe. 
Uwielbiam wiele światowych firm i mam też faworytów wśród polskiej konkurencji :) 
Ale gdy tak zastanawiałam się, który papier wybrać jako ten naj naj, stwierdziłam, ze tylko jednego używam prawie za każdym razem - naszego Coffee Toffee!
To doskonały papier bazowy - jest ciemny i ma niezobowiązujący wzór, świetnie podkreśla każdy inny papier, który chcę uwydatnić na swojej pracy :)



Tak więc kochane, zabierajcie się za nożyczki!
Czekamy na Wasze prace!!!
(przypominam, że wklejamy link do konkretnego posta, a nie całego bloga)
Zgłaszając pracę nie zapomnijcie o "swojej historii" ..sprawdzimy wszystkie !!:P


Jak zawsze ilość prac dowolna! 


Wyzwanie trwa do 2 września do godz.23.59 , tradycyjnie dnia następnego ogłoszenie wyników:)




8 komentarzy:

  1. Wczoraj zastanawiałam się jaki będzie temat kolejnego wyzwania i pomyślałam sobie, że mogłoby ono dotyczyć ulubionego papieru. Odrzuciłam jednak tą myśl, bo to było zbyt piękne aby mogło być prawdziwe... a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no to świetnie się składa:) super wyzwanie!:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeee znowu jestem pierwsza ;)
    Super pomysł na wyzwanie - moją krótką papierową historię opowiedziałam w poście.
    Pozdrawiam ciepluchno!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie do obejrzenia ślubnego albumu w całości wykonanego na UHK-ach :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło być gościnną projektantką w waszym gronie. Dziękuję za zaproszenie :)
    Wspaniałe prace zrobiłyście dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykorzystałam papier z UHK Casanova, który uwielbiam za kolor, wzór, grubość:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń