poniedziałek, 11 lipca 2011

Wyzwanie#1

Witam Was serdecznie!
Zaczynamy nowy rozdział naszego bloga - Wyzwania :)
Dzisiejsze wyzwanie proponuje GosiaS (chyba specjalnie dla mnie :)) - NA BRĄZOWO :)

Będzie nam bardzo miło, jeśli użyjecie papierów UHK Gallery, ale nie jest to wymóg konieczny.
Dajemy Wam również pełną dowolność co do to formy i tematu - nie chcemy nikogo ograniczać.
Nic się nie stanie również, jeśli kolor brązowy podkreśli odrobina innej barwy :D
Najważniejsza jest dobra zabawa :D

A oto brązowe prace naszego zespołu :

GosiaS




JAGA



CYNKA



Rudlis









Agnieszka



UHK



Liczymy, że przyłączycie się do zabawy :)
Na Wasze prace czekamy do piątku - 22 lipca.
Zgłaszajcie się przy użyciu Mr Linky ;)
W sobotę 23 lipca ogłosimy wyniki :)



Zwyciężczyni będzie mogła wybrać sobie jedną kolekcję  spośród naszych papierów :)

Zapraszamy!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aby umieścić swoją pracę należy nacisnąć na add your link, następnie wypełniamy wyskakujące okienko:

URL- adres do notki na blogu, w której umieszczona jest praca konkursowa
Name - swoje imię/nick
Email (niekoniecznie)

klikamy -  Next step
wybieramy fotkę swojej pracy
I to wszystko :)



46 komentarzy:

  1. Cudne prace i ten urzekający brąz, który uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace dziewczyny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile prac i jakie wspaniałe!! zaczynam myśleć - intensywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. beauty!

    As I understood the work should be in brown?

    OdpowiedzUsuń
  5. Efinkowa zawieszka ---> <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowite prace w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace całej załogi i bardzo fajny temat wyzwania. Brązowy jest przepięknym i bardzo eleganckim kolorem - jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeny! Ale piękne prace stworzyłyście dziewczyny! Napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cuda. Niesamowite prace, dziewczyny.
    Napewno zmierzę się z tematem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace, co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. CVE - yes, in brown :)

    Dziękujemy Wam dziewczyny bardzo, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności, aż mi przyszła chętka na coś w brązach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe, wytworne prace. PODZIWIAM różnorodność pomysłów! Zaproponowana kolorystyka świetna (uwielbiam brązy w różnych odcieniach).
    Z radością patrzry się na Wasze cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne prace...oczy oderwać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy się moje nadaje, czy brązu nie za mało, ale kazali mi to wrzucam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne prace:)
    główka pracuje ...trzeba coś wymyślić:)

    czy jedna osoba może zgłosić jedną prace ??

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie dodałam swoją, ale nie może mi druga wejść!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne wyzwanie i piękne prace dziewczyny!:))) moja też już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace - wszystkie bez wyjątku! I jaka różnorodność :) ech... no to i ja się dopisuję ze swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne prace dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ inspirujecie :)))
    piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  22. Po ilości zgłoszonych prac widać, że "Dziewczyny lubia brąz..." :) Super prace!

    OdpowiedzUsuń
  23. oj... bąz jest jak najbardziej the best:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne prace DT!!! Pokłony dziewczyny coś wspaniałego! Może i ja jeszcze zdążę z brązem zaszaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ufffff, ledwo zmieściłam się w pierwszej pięćdziesiątce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem w szoku!!!!! Tyle wielbicielek brązów! Sama wstawiłam drugą kartkę:)Prace są prześliczne, nie potrafiłabym wybrać tej jedynej! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubie brązów :)))
    ale karteczke zrobiłam, niesmiało dołączam, bo tu tyle cudności !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne prace! Bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  29. o łaaa;D zmieściłam się w pierwszej 80:):):) brązy kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy pracy są przepiękna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. na ostatnią chwilę, ale zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przycisk "add your link" u mnie nie działa a chce zgłosić mój album przygotowany specjalnie na to wyzwanie http://kacperm200-szalonerece.blogspot.com/2011/07/dzisaj.html
    proszę o wzięcie go pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też się zgłaszam o godz. 17:30 22 lipca , dlaczego jest już collection clsed??
    oto moja karteczka: http://pasjabelki.blogspot.com/2011/07/wyzwanie-1-w-uhk-gallery-brazy.html
    pozdrawiam Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również chciałam zgłosić, ale mam już informację że "collection closed" w miejsce, w którym było add your link.. :(
    http://gosiak-scrap.blogspot.com/2011/07/i-staa-sie-jasnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie, niestety, również przycisk ni działa.
    http://madebyaisia.blogspot.com/2011/07/komodka-caa-w-brazach-uhk-owych.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj i ja chciałam zgłosić swoją pracę.Jeżeli można to oto ona :)
    http://rumiankowyswiat.blogspot.com/2011/07/kula.html

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się zgłaszam drogą komentarzową :-)

    http://aszczka.blogspot.com/2011/07/w-brazach.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro do północy 22 lipca ;-) to wpisuję linka do swojej pracy ;-)
    http://sikorkawakcji.blogspot.com/2011/07/eco-opakowanie.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest 22:12 więc zdążyłam
    http://ewkaka19.blogspot.com/2011/07/slubna-czekolada_22.html

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie również link nie działa więc zgłaszam swoją karteczkę drogą komentarzową. Jest 23:13 więc zdążyłam:) Pozdrawiam serdecznie
    http://mojeczarymary.blogspot.com/2011/07/zote-gody-w-brazie.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Też chciałam dorzucić moją pracę do listy :)
    U mnie na zegarze 23:35
    http://papierkilubie.blogspot.com/2011/07/wrociam.html

    OdpowiedzUsuń