niedziela, 24 lipca 2011

WYZWANIE # 2

    Kochani !Przede wszystkim dziękujemy raz jeszcze za tak liczny udział w naszym pierwszym wyzwaniu!!( aż   90 twórczych duszyczek!!WOW!)
    Dziś czeka na Was kolejne..
Czy tuptacie już nóżkami ze zniecierpliwienia co tym razem dla Was przygotowałyśmy ..? :-P hiihii..pewnie tak,więc nie rozpisuje się więcej i przedstawiam temat :

                                                 Trzy kolory - Wenecja
  Forma,styl dowolny jednak tym razem  mamy prośbę ,by w swoich pracach użyć tylko TEJ kolekcji !
                  (o TEJ ).. 
..jak zobaczycie ile z tych papierków można "wyczarować" zrozumiecie naszą prośbę :)))

                                                                        Gosia.S





                                                                           
                                                                     Rudlis



       
                                                                       Agnieszka Scrappasion


    
                                                                           Cynka


 
                                                                             Jaga






                                                                          
                                                            oraz gościnnie   Jyoti





                                                        i nasza droga Zussska :)



Na Wasze prace czekamy do 5 sierpnia do godz.23.59 !!!
Wierzymy ,że i tym razem nas nie zawiedziecie :))

całuski
xxx




18 komentarzy:

  1. Fantastyczne inspiracje.
    Kolekcja jest napradę piękna i żal mi ją ciąć, ale tym wyzwaniem zmuszacie mnie do tego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje dziewczęta!
    No to nic :D Trzeba dalej ciachać Wenecję :D
    Nananana toż to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cudne pracki! tylko czasu trochę znależć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi się kartki Jyoti :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kolekcja to jedna z moich ulubionych:) dla mnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace!! Wenecji jeszcze nie posiadam, ale może wygrana w pierwszym wyzwaniu dojdzie przed 5 sierpnia, to postaram się coś stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja przepiękna, na razie mam tylko z niej 2 rodzaje papierków, ale na tym nie poprzestanę :D


    mam pytanie odnośnie konkursu, czy musi to być praca zupełnie nowa, nigdzie nie publikowana ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bu, a ja jeszcze nie miałam okazji dotowarowywać się po wejściu wenecji do sklepu :( A przed wyjazdem już nie zdążę ;/ Buuu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rudlis, ten tag ze spękanym motylem jest OBŁĘDNY!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny wykonałyście świetne prace, można nieźle się zainspirować!
    Dziękuję Tores:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace dziewczyny!!!!
    Ja jak dosiadłam do tych papierów to przestać nie mogłam - zrobiłam 3 prace na wyzwanie, ale Inlinkz przyjął jeden raz link, więc jeśli można więcej niż jedną pracę zgłosić, to proszę zajrzeć na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda było ciąć te piękne papiery :))
    no ale nie mogą się zależeć, choćby z racji tego, ze są tak piękne !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów się naoglądałam przepięknych prac z wykorzystaniem tej kolekcji i mam ochotę zamordować listonosza, że mi dziś nie przyniósł mojej paczuchy z Wenecją...!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne kolory wszystkich prac

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja jest genialna!!! W moich ulubionych kolorach. Dziękuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://asica-scrap.blogspot.com/2011/07/sie-zenia-i-zeniap.html

    bez obrazka zalapal linkiz

    OdpowiedzUsuń
  17. buuu, spóźniłam się - powinnam była zgłosić swój notesik: http://natolinek.blogspot.com/2011/07/notes.html

    OdpowiedzUsuń