sobota, 12 września 2020

To moja strona!

Gdzie najlepiej pasuje nowa kolekcja papierów Art Journal? Oczywiście, że w art journalu!

Tworzenie art journalowych wpisów to sama przyjemność. Można je tworzyć dla siebie, by dać chwilę wytchnienia duszy, można tworzyć dla innych i próbować im coś przekazać. Można też tworzyć dla zabawy, można w nim próbować nowych przydasiów. Jest tak wiele "można" i do tego to uczucie kiedy po czasie ogląda się te wszystkie wpisy. Nie chcesz tworzyć dla innych? Stwórz art journal dla siebie i twórz w nim dla przyszłej siebie, co jej dziś chcesz powiedzieć? Ja mam przyszłej sobie bardzo dużo do powiedzenia ;) Ukryję to pod kolorami farb, w zakamarkach, pomiędzy dodatkami - a co, niech się domyśla!

Art Journal można znaleźć w tle (cały mój art journal jest stworzony z uhkowych papierków) oraz w formie tagów i pasków papierów w kompozycji.


Użyłam oczywiście:


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz