czwartek, 23 lipca 2020

Adresownik


Nie wszyscy wysyłają sms-y, nie wszyscy ograniczają się do kontaktów ze skrzynki mailowej
 i wreszcie nie wszyscy zapomnieli jak wygląda prawdziwy list.

Właśnie dla tych, którzy jeszcze wysyłają kartki , listy, różne podziękowania stworzyłam jako inspirację klimatyczny notes na adresy w stylu vintage.

Pełno tu zakamarków i schowków.

Dzięki niemu każdy może uporządkować swoje kontakty. 

Adresownik, bo tak go można nazwać, 
mnie posłuży do zapisywania adresów do wymian kartami ATC.


A teraz zróbcie sobie kawusię, bo jest mnóstwo zdjęć.










































Muszę wyznać, że bardzo  już go lubię. Jest to najlepsza rzecz, którą ostatnio zrobiłam dla siebie. Kolekcja od UHK Gallery- Art Journal  po prostu spadła mi z nieba i zostanie ze mną na długo.


Użyłam:





Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam po pocięcia Art Journal :)



2 komentarze: