sobota, 20 czerwca 2020

mega album

Dzień dobry,
W końcu mogę pokazać :) jeden z projektów, który będzie cieszył bardzo długo.
Oto mega album na zdjęcia maluszka. Album wykonałam od podstaw na grubym grzbiecie. Ma format a4, tak aby zmieściły się duże zdjęcia. Na okładce albumu wykorzystałam też grafikę Janet.
Z albumu jestem mega dumna, bo powstał on jako podziękowanie od mojej koleżanki ze studiów dla dziadków. Młoda mama jest bardzo zachwycona swoim maluszkiem :)
W albumie znalazły się zdjęcia z sesji maluszka i z chrztu.

Hello,
Finally, I can show it to you :) It's one of the projects that will be remembered long.
It's a big album for baby's photos. I made the album from the very beginning. It's very thick. It's a4 size to put large photos inside. I used Janet's graphics on the cover.
I am very proud of this album because it was prepared as a greeting from my university friend for grandparents. The young mum is delighted with her baby :)
There are photos from a photo session and from christening inside.












Użyłam:/ I used:

Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Do zobaczenia :) / See you later :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz