niedziela, 31 maja 2020

Święta cały rok

Old-Fashioned Christmas jest zdecydowanie moją ulubiona kolekcją papierów. Tworzymy związek stały, oparty na zaufaniu i idealnym dopasowaniu. Bo ja kocham wszystko co takie bardziej retro, bardziej brązowe lub rdzawe. Czasami zdarza mi się skok w bok ;) Ale finalnie i tak przytulam do siebie i ponownie zachwycam się właśnie tymi papierami.


Kolekcja świąteczna, c-nie? A ja jej używam cały rok! Ona mi tak wszędzie idealnie pasuje. Połączyłam ją z Wabi-Sabi. Razem zgrały się w tle idealnie. A ja mogłam poszaleć z kompozycją.


Nie mogło na mojej pracy zabraknąć mediów, tekturek z Fabryki Weny, sizalu oraz różnych retro dodatków.


Papiery jak zawsze potuszowałam, niektóre pogniotłam i podarłam, a na koniec jeszcze pochlapałam. Zniosły wszystko :)



Użyłam:

https://uhkgallery.pl/index.php?p823,old-fashioned-christmas-zestaw-papierowKliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

 Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz