wtorek, 26 maja 2020

#scrap16challange i patchworkowy segregator

Aloo aloo :-) Czy ktoś nie słyszał jeszcze o wyzwaniu #hot16challange, mającym pomóc w zbieraniu środków na walkę z koronawirusem? Skraperski świat również włączył się w tę akcję, ale spokojnie - nie będę rapować (na szczęście!). Nominowała mnie Tores, której pracę mogliście zobaczyć w poprzednim wpisie

#scrap16challenge polega na tym, by stworzyć pracę z 16 produktów. Dla mnie zadanie niełatwe z dwóch powodów: po pierwsze zazwyczaj kończy się na kilku, a po drugie koncepcja zmienia mi się średnio 23 razy, zanim coś skończę. Ale się udało :-)
Powstał segregator dla mojej mamy z okazji dzisiejszego święta. Mama robi piękne makramowe prace i mam nadzieję, że segregator przyda jej się do zebrania w jednym miejscu wszystkich pomysłów i projektów.

Na koniec najważniejsze: zbiórkę można wesprzeć pod tym linkiem: https://www.siepomaga.pl/hot16challenge (czy widzicie tę kwotę? :-))

A to moja praca:







 A to materiały, wykorzystane w pracy:


Papiery z pięknej kolekcji "Avonlea - Winter", którą znajdziecie też w jubileuszowej "Avonlea - Day by Day":





Pozdrawiam Was ciepło, trzymajcie się zdrowo! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz