czwartek, 28 maja 2020

Aparat fotograficzny na zdjęcia

Na zdjęciach możemy zatrzymać wszystkie ważne wydarzenia z naszego życia. 
Mimo upływu czas te chwile stają się wieczne. Teraz możemy jeszcze je zamknąć w albumie 
w kształcie aparatu fotograficznego (baza to Fabryka Weny). Uwielbiam tą formę! 
Ta odrobina wolniejszego czasu jaka nam się przytrafiła spowodowała, 
że mam już trzy różne wersje.  Dzisiaj zdecydowałam się na pokazanie wersji kwiatowej. 
 oraz kolekcję DESERT ROSE. Skorzystałam z cudnych napisów, motylków oraz tagów. 
Każda strona jest stemplowana kwiatami, malowana farbami, do tego trochę złoceń. 
Jest dużo schowków, na różne zdjęcia, różnej wielkości. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Przepraszam za ilość zdjęć, ale chciałam Wam pokazać jak najwięcej szczegółów :) 























Wykorzystałam :

 




 Pozdrawiam serdecznie :

1 komentarz: