sobota, 4 kwietnia 2020

radio

Witajcie,
przygotowałam znowu coś wyjątkowego. Jest to przenośne radio z cudnych turkusowych papierów "Avonlea Day by day". Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała zrobić ruchomych elementów- wszystkie guziki się obracają, a rączkę radia można również podnosić i składać. 
Postawiłam na prostotę, zrezygnowałam z kwiatków i innych dodatków, ale i tak efekt końcowy mnie zadowala.
Na końcu posta mini filmik :)

Hello
I prepared something special for you. I made a radio with gorgeous turquoise "Avonlea Day by day" papers. It wouldn't be me if I wouldn't try to make some movable elements - all the buttons are made to rotate them and the handle can be up or down.
I made this project simple. There are no flowers and other embelishments but I still like how it looks like.
There is a short move at the end of this post :)











oraz obiecany link do filmiku: / and a link to the film:



Użyłam: / I used:

Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Do zobaczenia :)  / See you next time 


1 komentarz: