czwartek, 30 stycznia 2020

Karteczka na Każdą Okazję

Witajcie!
Kartkowa nie jestem, jednak kolekcja OHO BOHO jest idealna dla takich ludków jak ja.
Kartki z tej kolekcji dzięki uniwersalnym wzorom i dodatkom do wycinania robi się dosłownie
 w 5 min! Plus czs wycinania oczywiście ;)
Ja postawiłam na świężą zieleń i piękne, delikatne różowe kwiaty przeplatane piórkami.
Rameczki do wycięcia to idealna przestrzeń na umieszczenie napisu.
Dla kogo ta kartka? Nie wiem, ale myślę, że warto mieć w zapasie choć jedną :)





To moja ostatnia inspiracja na blogu UHK i w tym miejscu pragnę podziękować za wspaniałą atmosferę w DT, szefowej Uli, która jest najcudowniejszą osobą na świecie, Tores za wyrozumiałość i przymykanie oczka na małe opóźnienia i oczywiście dziewczynom za wspaniały czas<3
Uhaki zawsze będą zajmowały specjalne miejsce w moim serduchu i całemu zespołowi życzę wszystkiego co najlepsze <3





1 komentarz: