piątek, 13 grudnia 2019

świąteczny album pudełkowy

Album w pudełku to mój nowy eksperyment. Wydaje mi się, że udany.
Świąteczny album wykonałam samodzielnie od podstaw. Album jest niewielki bo ma 20 cm x 20 cm. Okleiłam go głównie papierami z kolekcji "Hello Christmas", ale pojawiło się też trochę "Christmas in Avonlea". Są kieszonki i dodatkowe karty na zdjęcia. Dodałam też troszkę tekturek na kartach. Pewnie dodam jeszcze jakieś drobne ozdoby przy wklejaniu zdjęć.

An album in a box is my new experiment. I think it looks rather good.
I made this Christmas album from the very beginning. It's not too bog. It's 20 cm x 20 cm. 
I decorated it mainly with UHK Gallery "Hello Christmas" paper collection, but there is also some "Christmas in Avonlea". There are pockets and additional cards for photos. I added some chipboards on some pages but I will probably add some small decorations while adding photos to it.












A dla tych co wytrwali film/ And for those who are here a film:



Użyłam: / I used:



Do zobaczenia / See you next time 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz