niedziela, 22 grudnia 2019

Nieświąteczny album na święta:)

Dzień dobry!

Zgodnie z moim wcześniejszym planem miałam
wykonać album świąteczny.
Ale dałam się namówić na zrobienie albumu nieświątecznego,
który ma być prezentem pod choinkę.

Założenia:
- 10 kart 30cm*30cm,
- bindowany,
- bez kieszonek, kaskad czy innych zakamarków,
- zdobione boki kart,
- stonowane kolory,
- kwiaty na okładce + imiona z przewodnim hasłem,
- motywy: miłość, podróże, morze, motocykl, 
gotowanie, czytanie, film, herbata, muzyka, góry, 
jazda na rowerze, prawniczka i informatyk.

Do wykonania albumu wykorzystałam papiery z 4 kolekcji:

- "Terra Incognita",
- "Wabi-Sabi",
- "Lighthouse",
- "Magic Night".

Uwaga! Dużo zdjęć!!!






































































Uff! Dobrnęłam do końca, dziękuję za uwagę
i pozdrawiam świątecznie!












2 komentarze:

  1. Piękny on.
    Tak bym strona po stronie obejrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album.Kolorystyka w sam raz jak dla mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń