środa, 19 czerwca 2019

Minialbum - letni pamiętnik.

Nawet, gdy nie wyjadę nigdzie daleko - lato kojarzy mi się z urywkami wspomnień. Kamyk znaleziony na plaży, listek przyniesiony z lasu, fajne zdjęcie z ogródkowego grila. Drobiazgi. Może przydałby się letni pamiętnik ? Zrobiłam mały, ale bardzo pojemny minialbumik - z mnóstwem kieszonek i zakamarków na letnie skarby. Wybierając papiery połączyłąm dwie kolekcje - do czystej i spokojnej
"Diamonds"
 dodałam papiery  z
"LightHouse." 
Okazuje się, że te kolekcje świetnie pasują do siebie - turkusowe akcenty kolorystyczne dobrze sprawdziły się w połączeniu z neutralną białością i bazą w kolorze kraft.



Tworząc album postanowiłam troszkę poeksperymentować i kilka z tych eksperymentów nawet się udało. Bazę stworzyłam budując grzbiet albumu z leśnych patyczków - co dodało jej charakteru handmade. Natomiast, aby zrobić tytułową tabliczkę na okładce, odcisnęłam stempel z napisen w masie do foremek - efekt okazał się bardzo zadowalający :)





Postanowiłam też spróbować przepransferowania motywów ptaków z papieru na tkaninę. Wybrałam cudowną papugę i transfer udał się idealnie.












Pozdrawiam serdecznie - Mirella z RETRO DROBIAZGÓW


1 komentarz:

  1. świetne połączenia papieru i drzewa- bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń