środa, 22 maja 2019

Na ratunek!

Ahoj!
Już morskie tonie Was nie pochłoną!
Z takim ratunkowym kołem, które jest strzeżone przez TAKĄ ośmiornicę wszystko musi się udać. Wakacje, słońce i inne takie. Moje koło, na razie jest samo w sobie ozdobą, ale myślę, że po wakacjach dokleję na nim jakieś fajne zdjęcie - lub dwa ;)


Cudowne są w tej kolekcji elementy do wycinania - muszelki morskie zwierzątka - trudno się zdecydować co tu nakleić. Ja swoją muszelkową kompozycję miejscami przeplatałam wyciętymi z resztek kółeczkami - takich pięknych papierów nie można marnować. A ja układać kółkowe kompozycje uwielbiam.


Do tych wszystkich papierowych cudowności świetnie pasuje gaza, białe kropki lub gesso i oczywiście sznurki. Wszystko co morskie nie jest tu obce!


To co? Teraz trzeba się wybrać nad jakieś fajne morze, żeby zrobić jakieś fajne zdjęcia. Będą się świetnie prezentować w takim kole.




Niesamowicie wakacyjna, słoneczna i bosko turkusowa - w której zakochałam się od pierwszego spojrzenia <3


Kreatywnego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz