wtorek, 23 kwietnia 2019

Leśne LO z Paprotkami

Witajcie! 
Jak  Wam minęły święta?
Ja objadłam się jak bąk, ale co tam, co se schudnę to se przytyję!
Nareszcie nadzeszła wiosna, słoneczko i nie opuszcza mnie wiosenny nastrój,
dlatego postanowiłam sięgnąć po kolekcje Wabi-Sabi, w której znjadziecie najcudowniejsze odcienie niebieskiego i zieleni. 
Ja do mojej leśnej pracy wykorzystałam cudowne zielone arkusze, a głównym motywem są paprotki.


Papiery porwałam i poszczególne arkusze podniosłam za pomocą tektury dzięki czemu moja praca odrazu zyskała wielowymiarowości. Do stworzenia kompozycji wykorzystałam tekturki, niektóre pomalowałam zieloną metaliczną farbą, odbitki stempli, które powciskałam między warstwy papieru i malowane paprotki, które dostałam od koleżanki.



Całą pracę pochlapałam złotą farbą i praca skończona.





Moje paprotkowe LO już wisi na ścianie i przypomina mi o leśnych wędrówkach.
Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do leśnych wędrówek :)



W projekcie wykorzystałam:



2 komentarze: