poniedziałek, 17 grudnia 2018

Ze złotem i bielą

Sezon kartek świątecznych i u mnie miał początek. Te kilka sztuk dla bliskich zawsze powstaje w mojej pracowni. W tym roku pracuje mi się wyjątkowo przyjemnie dzięki fantastycznym papierom. Jakby stworzone specjalnie dla mnie!


Tak niewiele potrzeba. Dwie warstwy papieru trochę pogięte i podarte. Odrobina złota, gazy. Tag, pare ozdób i gotowe. 


Moja kartka została na koniec pobielona i pochlapana przy pomocy gesso. Oczywiście każdy papier zanim wylądował na kartce został potraktowany tuszem w kolorze brązowym.


Nie trzeba długo zastanawiać się nad tym jaki kolor nadać tekturkom, trochę tuszu i ich naturalny kolor pasuje świetnie. Złocone też pięknie się prezentują. Ja swoje dodatkowo pokryłam nieco medium do szkliwień.


Wspaniałego dnia!


Użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz