sobota, 22 grudnia 2018

Pakujemy prezenty.

Kartki i dekoracje świateczne robimy już od paru miesięcy, czas zabrać się za pieczenie makowca :)
Ale pozostało jeszcze zapakować prezenty !
Moim ulubionym, szybkim i łatwym sposobem na mniejsze opakoania są torebki, które mozna zrobić w kilkanaście minut. Użyłam Papierów z kolekcji







Aby zrobić torebeczki nie potrzebujecie niczego skomplikowanego - żadnych maszynek czy wykrojników. Wystarczą narzędzia do cięcia i bigowania (ja mam trymer, który spełnia obie te funkcję). Narysowałam dla Was schemat - wybaczcie mi, że nie jest piękniejszy, ale kompletnie nie znam się na programach graficznych i nawet w takiej formie jestem z niego bardzo dumna :)

1. Weźcie pasek papieru i zbigujcie go wg. wszystkich czarnych linii. Celowo nie podawałam wymiarów - można je dowolnie dopasowac do wymiarów swojego prezentu, Ważne jest tylko aby szerokie częsci (przód i tył torebki), oraz wąskie części (boki) były identyczne. Dolna linia pozioma wyznaczy nam linię denka.

2. Po zbigowaniu nacinamy elementy dna - wytnijcie (usuńcie) czerwone pola, tam gdzie jest  dodana czewona linia zostawcie tylko nacięcie.

3. Pozostaje tylko ponaginać boki w odpowiednie strony i skleić zielone pola razem. Po złożeniu podklejamy też elementy dne (dolna część schematu).

Ponieważ arkusz scrapowego papieru ma tylko 30cm, by zrobić największą torebkę podzieliłam "schemat" na dwie części, które potem skleiłam.


Wiem, że mój mini kursik nie jest doskonały, ale przy odrobinie zsastanowienia i przyjrzeniu się torebkkom na zdjęciu dacie radę :)
Napiszcie mi, jeżeli Wam się uda !

Pozdrawiam serdecznie i mnóstwa radości w czasie Świąt życzę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz