czwartek, 14 grudnia 2017

świąteczna gwiazda

Witajcie,
Już niedługo Święta Bożego Narodzenia. W tym roku zrobiłam sobie ozdobę w kształcie gwiazdy. Bazę-ramkę wykonałam z kartonu i okleiłam papierami "Frosty Morning", wewnątrz ramki umieściłam przestrzenną gwiazdę z zielonych papierów "Christmas in Avonlea". Dodałam pobielone szyszki, wycinanki z wykrojników i kilka tekturek- śnieżynek, listków ostrokrzewu oraz napis od Scrapińca. Trochę sztucznego śniegu, kilka kulek owocu głogu i ozdoba gotowa.

Hello!
It's Christmas soon. I made a star shaped decoration this year. A frame-base I made out of cardboard and I decorated it with "Frosty Morning" papers. There is a 3d star inside the frame made of green "Christmas in Avonlea" papers. I added pained white cones, some paper dies and a few chipboards- snowflakes, hollyleaves and a sentiment from Scrapiniec. There is also some fake snow, hawtorn on my Christmas decoration.









Użyłam:
 

Do zobaczenia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz