czwartek, 8 grudnia 2016

Gwiazdki na choinkę krok po kroku.


Moje propozycją choinkowych dekoracji są papierowe rozetki-gwiazdki. Są łatwe do zrobienia chociaż troszkę pracochłonne. Ale przecież w dekoracjach świątecznych chodzi o to, żeby je robić wspólnie z domownikami, miło spędzać czas i przy dźwięku świątecznych melodii przygotowywać się do Świąt :)


Aby zrobić gwiazdkę należy:
-  przygotować stosik papierowych kwadracików jednakowej wielkości; na jedną gwiazdkę 12 szt., moje miały wielkość 4x4cm, wy możecie zrobić większe lub mniejsze.
- dalej postępujemy wg zdjęć - ozdobiłam swoje kwadraciki brokatową konturówką, zwinęłam je w rożki i ponaklejałam na przygotowane papierowe kółko.


I Wasza gwiazdka gotowa :) Można ją dodatkowo ozdobić brokatową śnieżynką czy inną dekoracją z tekturki. A może stemplowanym motywem? Na pewno będziecie mieli mnóstwo pomysłów na modyfikację swoich zawieszek.


tak wygląda druga strona gwiazdki


a tu inna wersja kolorystyczna :)




Pozdrawiam serdecznie - Mirella z Retro Drobiazgów


6 komentarzy: