wtorek, 25 października 2016

Z tagusiami

Witajcie, 
dzisiaj mam dwie świąteczne kartki,
w których wykorzystałam tagi z tego paska
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 
 Obie kartki zawierają te same warstwy, dodatki,
 różnią się dobraną kolorystyką,
bo kolekcja Winter in Avonlea
daje wiele możliwości o czym z pewnością już się przekonałyście :)
 
w tej kartce użyłam również poza tagami
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 

Druga kartka w cieplejszej tonacji

Tutaj wykorzystałam 
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości   Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 
i oczywiście pocięłam napisy z tego paska
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Pozdrawiam Was ciepło 


4 komentarze: