czwartek, 12 listopada 2015

Prezent dla lubiących błyskotki - ciekawe pudełka

Wśród świątecznych prezentów z pewnością znajdzie się biżuteria: korale, wisiory, bransoletki. 
Ładna, ciekawa oprawa tych błyskotek to równiez ważna rzecz.
Tradycyjnie możemy wykorzystać exploding boxy, połączone na brzegach tylko w jednym miejscu stworzą zwarte pudełko
Możemy również dopasować pudełka do rozmiarów naszych koralikowych błyskotek.
W tym celu pudełko, które ma wymiary 7x7x7 cm, zmniejszyłam na wysokość do 5 cm.
I okleiłam papierami pasującymi do koralików
Pudełko poduszeczka wykonane z papieru kraftowego
idealnie pasuje do kompletu w kolorze starego złota
i na koniec coś dla lubiących srebro, loftowy paseczek jako dodatek do koralików
oraz pudełko z LOFT Christmas tworzą ładny komplecik
Mam nadzieję, że dzisiejsze propozycje opakowań na błyskotki
zainspirowały Was do wykonania własnych.
Pochwalcie się.
Pozdrawiam serdecznie :)
Wykorzystałam:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 


5 komentarzy:

  1. Są przepiękne!
    Musze wykonać nietypowy box i to ostatnie pudełko bardzo mnie zainspirowało;)
    Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ważną sprawą jest również to aby przede wszystkim wiedzieć także jakie prezenty na 70 urodziny najlepiej jest wybrać. Myślę, że właśnie bez żadnego problemu możemy je znaleźć w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-urodziny/70-siedemdziesiate i takie kwestie są dość istotne.

    OdpowiedzUsuń