piątek, 4 września 2015

Bajka

Zanim ruszę pełną parą ze świątecznym LOFTEM, wykorzystałam jeden ( mój ulubiony ) 
papier z tej  kolekcji   w zupełnie nieświątecznej stylizacji czyli wykonałam z niego listki.
Fantastycznie jest to, że te kolekcje tak super do siebie pasują, a jeśli jakimś cudem zostanie Wam jakiś papier po świętach  to genialnie nadają się również na inne okazje, 
więc śmiało możecie zaopatrzyć się w nie już dzisiaj.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam coś niezwykłego. Prezent dla wyjątkowych osób, 
coś szczególnego i niepowtarzalnego i wcale nie chodzi tu o okładkę,
 ale o to co jest w środku, a to wszystko razem składa się w piękną całość.
Miałam przywilej oprawić bajkę, napisaną na specjalne życzenie 
dla dojrzałej kobiety z okazji jej urodzin, 
a więcej informacji znajdziecie na moim blogu







Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości     Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
 Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


 Pozdrawiam Was serdecznie kochani :)


www.art-moni.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz