wtorek, 4 marca 2014

Zielono mi

Dzień dobry!

W moim poprzednim poście pokazałam zimowe projekty. Jednak zimy jak nie było, tak nie ma, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zabrać się za wiosenne projekty. Na początek - zielona kartka z okazji urodzin.

Wybrałam zielone papiery z trzech różnych kolekcji: Gaj Oliwny, Pastel oraz Twins. Wszystkie pięknie ze sobą współgrają.




Kartka jest przestrzenna, więc do kompletu przygotowałam pudełko. Też z przestrzennym, dużym kwiatem.






A wewnątrz kartki, oprócz miejsca na wpisanie życzeń, jeszcze taki drobiazg:

Wykorzystane materiały:

Gaj Oliwny - Extravergine
Gaj Oliwny - Pesto
Pastel - Trzy
Motyle Brązowe
Listki wycięłam z zielonego arkusza z bardzo starej kolekcji Twins

Magda

3 komentarze:

  1. Kartka jest przepiękna,papiery idealnie ze sobą współgrają, a kwiat - obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna :)) Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń