wtorek, 25 lutego 2014

Owocowa kartka i tag :)

 Witajcie kochani :)
Dzisiaj mam dla Was dwie pierwsze prace z przecudownych papierów z kolekcji "Sklepy Cynamonowe- Fruits of the forest"
Do zrobienia leśnej kartki użyłam "Dzikiej róży" oraz "Jeżyny",  mchu, listków wyciętych z papieru i wytuszowanych, tekturek, kwiatów oraz wstążek
Do zrobienia taga użyłam "Maliny", kwiatka, tekturek, wstążki oraz koronki a także uroczego UHKowego badzika 
Użyte papiery:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Dziękuję za uwagę :)
Kobens
 



18 komentarzy:

  1. Przepięknie wykonane! a kolory ....ech .
    Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są takie soczyste, że aż ma się ochotę ugryźć Twoje prace :) Super robota! starannie i estetycznie w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace w cudnych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne!!! A kolorki... Cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely creations - that card is absolutely stunning!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię fiolety więc kartka i tag bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne prace! Mam wielka ochotę na te papiery

    OdpowiedzUsuń
  8. szał ciał!!! Uwielbiam!!!!!!
    podpisano - stała fanka :)

    OdpowiedzUsuń