sobota, 19 października 2013

Dziwolonk - Szczęście jest motylem

Witajcie! :)

Bardzo mi miło znów gościć w UHKowych progach.
Dziś mam dla Was skrzydlate motyle kartki. Wszystkie motyle pochodzą z arkusza Efekt motyla z kolekcji Winter is coming.
Na pierwszej kartce skrzydła podkolorowałam mgiełkami i distressami.









Drugą motylą kartkę postanowiłam utrzymać w czerni i bieli. Bazą jest tutaj arkusz z nutami - Pieśń lodu, przyciemniony czarnym distressem, podobnie jak motyle. Do tego Lycopedron i Agaricus z kolekcji Mushrooms.













Pozdrawiam i do zobaczenia! :)

Dziwolonk

6 komentarzy:

  1. Piękne, inspirujące, naprawdę wspaniałe prace. Duże brawa za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne obie, a czarno biała wręcz zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne. tak różne od siebie, ale obie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. bajeczne - ach jak ja uwielbiam taką staranność w pracach - pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Обожаю открытки с сеткой, вуалью - получается воздушно и нежно!

    OdpowiedzUsuń